Ett försök till

Hej har tänkt ge bloggandet ett försök till =)
Har försökt få igång scannern idag så jag kunde lägga upp ultraljudsbilderna men den verkar inte vilja fungera.
Lägger upp bild så fort vi fått igång den. Allt på ultraljudet gick fint och de var en livlig liten rackare som dansade runt i magen. Men beräknad lite senare så nu är det 19:e Januari som gäller.
Idag har jag vart på stan och fikat med Ida D. Hon ska ha barn 21 Janari, känns jätte kul att ha två vänner som ska få nästan samtidigt =).
Sen har jag Dennis och Tina vart på blå Ängeln och ätit lite middag. Tina ska komma hit sen ikväll så ska vi pyssla på lite.
Nu ska jag fortsätta plocka bort lite och se hur det går för Dennis, han håller på att sätta upp en till lampa i köket. Det börjar vara så mörkt nu på kvällarna. Riktigt mysigt jag älskar hösten. Blir nog att elda lite i kakelugnen ikväll mys pys =)
 
Ha en bra helg
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0