Julklappar och Ultraljud

Tjoho nu är jag klar med alla julklappar, eller nästan har inte köpt till Dennis men vet vad jag ska köpa så det går snabbt att fixa =).

Var hos barnmorskan idag, allt verkade bra men hon kunde inte känna hur bebis låg så det blev att boka ett ultraljud imorgon. Känns mest roligt faktiskt. Har hört att man inte ser så bra nu när de är så stora men ska bli kul ändå.
Men det känns svårt att inte ta reda på kön är så sjukt nyfiken, men har man klarat sig i 35 veckor utan att veta så kan man nog klara det 5 veckor till. Jag hoppas Dennis kan följa med så får han vara hård om jag blir för sugen på att kolla.

Har handlat lite kläder idag blev 3 st tröjor på gina, välbehövligt!

Nu är de dax för middag


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jodu, spännande spännande! =)



Hoppas ni får en bra titt imorrn och kanske tom en bra bild, vore ju skit skoj! =) Du behöver inte kolla könet för det är en flicka, that´s it ;)



Åh, vad kul med nya kläder!!Skulle kunna shoppa jämt om jag fick bestämma!;)



Lycka till imorrn, kram kram! =)



2009-12-17 @ 18:16:42
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Magda

Håll ut Emma med nyfikenheten..

Peter fick mig att låta bli att ta reda på könet fastän jag så gärna ville veta och det är jag idag jätteglad glad för =).. o ja kan säga att det är skitspännande att just när man får möta den lille få reda på om det blir "rosa" eller "blått"...

Många kramar =)

2009-12-17 @ 20:57:03
URL: http://vatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0