En stol klar =)

Idag har det varit fullt upp! sov ca två timmar när jag kom hem från jobbet, sen har jag vart i stan och fixat lite saker.
När jag kom hem var jag och Selma och busade i en snöhög i nån timme, riktigt härligt väder!. Sen blev det en hel det slipande och städande. Lite senare på kvällen kom Tina och Johannes förbi och åt lite middag, fondue mums! =)
Vi spelade en runda settlers och sen buntade jag och Tina barstolarna. Nu har jag precis gjorde en av köksstolarna helt klar betsad, lackad och buntad. Så nu är frågan om de blev nog bra för att jag ska orka fortsätta, och jag är väldigt tveksam till tyget. Men ska höra lite med Dennis var han tycker. Nu ska jag bara ta det lugnt en stund innan det är dags för sängen. ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Tina

Du är utmanad!!!

2009-02-13 @ 18:38:17
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Idalina

Du bara måste lägga ut en bild på en stol på bloggen!!!!!

2009-02-13 @ 19:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0