Glasögon!!

Idag har jag vart och hämtat mina glasögon, riktigt skönt att se bra =), Måste ha dem nästan hela tiden i två veckor sen får jag ha dem lite när jag vill mest då jag ska läsa, se tv eller sitta framför datorn. Det var tag två betala för en så jag valde ett svart par med lite vitt och ett svart par med lite rött. Inte så stor skillnad förutom att de vita är lite smalare.

Dennis var så söt idag han kom hem med min favorit... geléhjärtan. Vi har visst vart gifta ett halvår idag =), måste säga att jag är grymt imponerad att han hade koll på det, de hade inte ens jag!.




 Vi har vart hos Johannes ikväll  Lagat poffpizza och sett på Bolt. Det var en riktigt gullig och rolig film jag grät lite också =). Tina sa att det var hannah montana som var den lilla tjejen, jaha sa jag jag har inte sett henne så mycket... och tänkte i min hjärna var de verkligen så hon såg ut borde ju ha kännt igen henne har ju sett lite reklam. Lite senare sa Johannes visst var se john travolta som var bolt?.. Då slog det mig.. just ja de var en tecknad film vi såg inte en verklig=).. inte konstigt att jag inte kände igen henne. Trodde man skulle bli smart med glasögon men fullt så enkelt verkar det inte vara! Nu ska jag se nån film och ladda för en ikea resa imorgon
god natt!

Kommentarer
Postat av: emmeli

bra inlägg =) nu vill jag se dig live. hur känns det med glasögonen?

2009-02-10 @ 13:56:08
Postat av: Idalina

SÅ GRYMT SNYGGA!!!

Att du inte skaffat brillor tidigare...



Välkommen in i tönt-klubben ;-)

2009-02-12 @ 13:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0