Emma Hemma kväll :)

Ikväll har jag min första fredag kväll ensam hemma på jag vet inte hur länge. Flera år måste de då vara. Känns ganska mysigt faktiskt. Har hyrt två filmer först en skräckis, de är alltid så roligt att se när man är själv för då blir jag så sjukt rädd. Efter skräckisen ska jag se en tjejfilm för att komma på lite trevligare humör. Tidigare idag skulle jag och Tina följa med Dennis till Luleå och gå på affärer medans han var på universitetet, men efter två timmar var vi less så vi ringde till Dennis och sa att han skulle få ta bussen hem så drog vi vidare till Ikea. Köpte inte så mycke där bara lite pynt och några sängben. Måste fixa ny säng till de nya huset så jag hade tänkt be min syster hjälpa mig att fixa en sänggavel. Snart är det dags att flytta =))) längtar massor, på söndag ska vi dit och kolla om städningen duger. Ska blir riktigt roligt att se huset när det är tomt var ganska mycke kartonger då vi var där och kollade. Dags att se film hej då.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag vill oxå att mitt namn ska rimma med nånting förutom mina:S

2009-02-06 @ 02:21:56
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0