Ikea

Igår blev det en spontantripp till Ikea med Tina. Handlade inte så jätte mycket bara bra saker så Dennis var nöjd med mig då jag kom hem =)
Men en barnstol blev det, kunde inte låta bli när jag såg den tyckte den var så rolig.
Den röda delen går att byta ut, fanns två andra färger att köpa vit och genomskinligt svart, men tyckte den röda var finast.




Sen sitter jag och funderar och funderar på vilken barnvagn jag ska välja. Blev så att vi ska få en ny av lite olika anledningar. En av de viktigaste är väl att den gamla inte ryms i nya bilen, och att vi båda tycker att den är för mjuk och ranglig.

Men här är de vi funderar på

Emmaljunga City cross med en city korg







Man kan välja att ta sittdelen och liggdelen i olika färger.



Eller så funderar vi på en lite mer neutral vagn.

Crescent classic


På denna är det en liggdel som man lätt tar ut. Det går att få så på emmaljungan också men tyckte den var finare med citykorgen.

Det är så riktigt svårt att bestämma sig, jag tycker om båda. Men mamma jag antar att du tycker den nedre eftersom den passar perfekt med filten du gör  ;)






Kommentarer
Postat av: Tina

Måste nästan oxå säga crescent mest för att de gör era liv lite enklare:P

Annars var ju den andra dina färger!! Men tycker att den andra verkar bättre...

2009-10-28 @ 15:20:19
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag röstar också för den andra! =)



Vad cool barnstol, super tuff! =)



Förstår du att jag inte ska jobba på hur länge som helst!! Helt crazy!! Räknar ner med dig också, längtar tills vi båda är mammor! =)



Kram på dig!

2009-10-28 @ 16:04:17
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Idalina

Snälla snälla! Ta inte den nedre vagnen!!! Hoppas du inte hunnit köpa... crescent är verkligen inget bra märke i jämförelse med emmaljunga! Man kan säga så här: brio och emmaljunga tillhör klass 1 medans crescent tillhör klass 2. För mer info ring mig på skype!

2009-10-29 @ 16:20:33
URL: http://idalinasminnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0