Jaga Hare

Idag har lilla Selma vart på jakt. Var ute i skogen bakom husen och kastade lite boll när hunden helt plötsligt bara var borta. Ropade men ingen kom, jag gick in för att ta på mig lite varmare kläder. Då jag kikar ut genom fönstret ser jag först en stor hare komma springades över gården och Selma tätt efter. Självklart for de över vägen så blev lite orolig att hon skulle bli överkörd. Men efter ett litet tag kom hon iaf tillbaka. Med nosen i backen var de inte länge förens hon var borta igen, hon lyssnar inte alls när hon fått upp ett spår. Tillsist fick jag iaf in henne så nu ligger hon och vilar upp sig.






Helgen har varit jätte bra, Fredag var vi ett helt gäng på boda borg, gick bra mitt lag klarade 7 banor. Efter det for vi till oss och spelade lite spel.

Lördag var det möhippa och svensexa för Johan och Marie som gällde. Jag var bara med på kvällen men de hade då haft det jätte kul under dagen. Tjejerna var på höghöjdsbana och killarna hade först hyrt munksunds badhus och sen var de iväg och sköt med pistoler och saker. Sen på kvällen var vi i en kvartersgård och åt massa gott.

Söndag skulle jag å Dennis ha myskväll med Jurasic park maraton men jag blev rastlös redan under första filmen så den blev bara en sen tog jag och klippte Dennis istället.

Nu är det jobb som väntar två nätter, ska försöka sova lite middag så jag orkar. Har ju blivit så morgonpigg nu så de är tungt att hålla sig vaken på nätterna.




Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo, man förstör tapeten under då man ska flytta den =) Provade lite lätt att lossa på den, men det gick inte !=)



Fasen vad synd att vi hade middag för pappa i fredags, annars hade vi gärna hängt på boda borg..men det kommer väl fler chanser! =)



Kram på dig!

2009-10-05 @ 13:09:33
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Magda

Haha, Jo jag hörde vad som hände med posthämtningen, men it gör det nå.. men det hade ju vart kul o träffa er .. men det blir väl säkert fler tillställningar framöver =)

Hur mår du nu då.. känner du några sparkar ?

Kram

2009-10-05 @ 13:18:16
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Tina

har inte börjat än. Dom blir väl klara idag:)Så får väl börja flytta grejer snart:P

2009-10-06 @ 14:56:27
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Tina

Jo var förbi efter jag sluta nu ikväll. Skit bra blev de. Hade tänkt börja på fredag för jag måste vara här tills då pågrund av päronen. å så jobbar jag så...Måst ju skura å dammtorka å tvätta fönstrena oxå. Men jag ringer när jag har flyttat dom tunga sakerna:P Så får du komma å lyfta nån stol eller montera ihop bordet:P

2009-10-06 @ 23:59:31
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0