Nio bebisar på en blå matta! =)

Nu var det väl dags för lite uppdatering kanske =)
Idag har vi haft mammafika här hos oss. Vi blev riktigt många idag! Så vi passade på att ta lite kort på småttingarna, vi hade tur då alla var vakna och glada samtidigt =)



Från äldst till yngst

Herman, Aron, Sally, Neo, Billy, Lilja, Vincent, Celina och Linnea







Tyvärr blev mina kort inte så bra men hos Cissi finns det bättre bilder så kika in där.


Imorgon blir Billy 3 månader. Det går så fort jag hänger inte med! och det är så roligt att se hur han växer, lär sig nya saker och blir mer nyfiken på allt runt omkring. Han är en riktigt pratkvarn!

På torsdag är det 3 månaders kollen. Känner mig inte alls sugen på att fara dit för då blir de vaccination för lillen. Känns jobbigt då jag själv är så rädd för sprutor. Så då vill man ju inte att han ska måsta utsättas för sånt. Med de ska nog gå bra.

Nu kommer det lite mer bilder

Först några som Tina har tagit där han har härliga miner

Lycklig Billy








Sen en massa andra bilder:

















Kommentarer
Postat av: Cissi

SÖT-BILLY!!!!



Så himla fina kort! =)



Grattis Billy till 3 månader idag! =)



Kraaaam!

2010-04-21 @ 05:51:22
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Magda

Men alltså, han är ju så söt så hälften vore nog!

Grattis i efterskott förresten =)

KRam på er!

2010-04-21 @ 08:52:59
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Idalina

Tack och lov att han inte hinner växa så mycket mer innan vi ses... längtar.



Ps. E har trots överförtjusningen över barbien hon fick av dig, beslutat sig för att lämna kvar den här... så nu hoppas jag innerligt att det finns kvar en att köpa!!!

2010-04-27 @ 06:35:59
URL: http://idalinasminnen.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Vilka härliga kinder han har fått! Syns att han är en välmående liten kille. Kram Mimmi

2010-04-28 @ 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0