25 år

Så var de då dags att fylla 25 år, första året jag känner att jag håller på att bli gammal =)
Hade kalas för familjen igår och bjöd på grönpepparkycklig och ris och tårta såklart. De var jätte trevligt och jag fick en massa fina presenter.

Av mamma och pappa fick jag pengar och två tröjor från gina som är super att ha när man ammar.

Svärmor och svärfar var förbi i fredags och av dem fick jag ett par kuoma skor. Perfekt med varma och sköna skor när man ska ut på prommis.

Av Urbans familj fick jag en äppelsvarv så nu är det bara börja göra äppelpaj, ska bli roligt att testa den.


Linda med familj kom med dom här fina väggorden. Passar perfekt =)



Och av älsklingen min fick jag mig ett nytt köksbord



Är väldigt nöjd med bordet! fick även två inläggsskivor så igår satt vi 10 pers och åt vid bordet utan att de kändes trångt =)

Billys present till mig var att jag fick sova till 10 imorse =) Han sover fantastiskt bra på nätterna och nu när vi ställt om klockan så äter han första gången kl 7 sen somnar han om och sover till 9 =)


Här är lilla charmtrollet i en kofta som vi hämtat från Dennis gamla kläder, tror att det var Dennis farmor som hade virkat den.






Ikväll har jag bjudit hit lite vänner på fika. Hade tänkt baka lite mer idag men tyvärr har vi inget vatten just nu så jag kan inte. Kanske hinner senare ikväll. Sitter och väntar på att en elektriker ska komma och kolla så förhoppningsvis blir problemet fixat idag.

Hej då




Kommentarer
Postat av: Cissi

Wow, vad fina grejer du fick!! =)



Och vilken sötnos i koftan =)



Syns ikväll, kraaaaaaaaam! =)

2010-03-29 @ 15:53:02
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Tina

GRATTIIIIS! haha Sa ju överallt:P



Söjnes sen!

2010-03-29 @ 17:22:13
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Idalina

Grattis älskade lillasyster!

Tack för inlägget så att jag kan vara med på ett hörn...



Billys kofta är grym!!!

2010-03-29 @ 17:42:06
URL: http://idalinasminnen.blogspot.com
Postat av: Idalina

TACK TACK TACK!!!

Fick paketet idag. Godiset hade klarat sig finfint - och smakade grymt bra!

E blev jätte jätte glad för sakerna....

PUSS

2010-04-01 @ 16:27:28
URL: http://idalinasminnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0