Lunch på Högberget

Idag har vi varit på högberget och grillat lite hamburgare och till efterrätt blev de banan med smält choklad i, mums!
De var så längesen jag var upp dit hade nästan glömt hur otroligt fint det är där.
Blir absolut att börja fara dit lite oftare nu när det är så nära =)
Tänkt att all mat smakar så mycke bättre när man äter det ute.

Kom faktiskt ihåg att ta med mig kameran så här kommer lite bilder.































Kanske inte blev så lite ändå =)

Nu är det dag att sova lite så man orkar upp imorgon när Billy vaknar och vill Busa.
Han har väldigt sköna sovrutiner just nu ungefär 20.00-08.00 sover han. Det händer att han vaknar och vill äta vissa nätter men oftast sover han hela natten, förutom att han vaknar och vill ha tutten lite då och då.
God natt

Kommentarer
Postat av: Cissi

ÅÅhh, högberget!! Fusk!! =)



Jätte-fina bilder!! =)



Syns imorrn, kram!

2010-09-27 @ 07:23:21
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jaaa, det måste vi verkligen göra!! Hela goda gänget!! =)



Jaa, jag hoppas vi är kördugliga i tid för att hinna till Källbomark och hämta lillen och sen komma till Nimbys! Det löser vi!! =)



Kraaaam!

2010-09-27 @ 12:16:42
URL: http://l
Postat av: Idalina

Jaha, nu vet jag varför jag hade ett missat samtal ifrån dig under söndagen... Hoppas jag i alla fall ;-)

2010-09-27 @ 17:37:32
URL: http://Idalinasminnen.blogspot.com
Postat av: Ida

Åh vad mysigt med utflykt, fina bilder!

Jag vill hareceptet som cissi nämnde på sin blogg på äppel och kanelkräm :-) Hoppas vi ses fredag, KRAM

2010-10-06 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0