Lugn dag med bullbak

Idag har det inte hänt så mycket, sov länge som vanligt =)
Dennis slutade tidigt idag så vi har städat lite och bakat saffransbullar

Goda blev dom =)


Är inne lite i en bakperiod nu, ändå finns aldrig nått fika här hemma och Dennis klagar på att hans mage också växer så mycke, tror det finns ett samband =)

Imorgon är det barnmorskan och mamma träff som gäller, sen på kvällen ska jag nog börja fixa med maten till Jotta och Magnus Julknytkalas på Lördag, ska göra min julmatsfavorit, grillade revbensspjäll.

Nu ska jag hoppa isäng
Gonatt






Kommentarer
Postat av: Idalina

grillade revbensspjäll, oj oj oj... Kan du tänka dig att göra en omgång även till sommaren?!



fina bullar, blir riktigt sugen. Igår fixade jag och en väninna saffran på en marknad!!! så vi ska nog få till några bullar oxå nästa vecka :-)



hälsa dennis att en hälsokur vore att likt indierna bara äta ris och dall (linsröra) varje dag ;-)

fast vem kan låta bli frestelser som dessa??

2009-12-03 @ 06:59:06
URL: http://idalinasminnen.blogspot.com
Postat av: Cissi

Shit vad gott! =) Revbensspjäll är def min favvo också =)



Hur gör du saffransbullarna? Kom int ihåg, jag vet du har sagt det...Vill gärna ha receptet, dom såg underbara ut! =)



Syns snart, kraaam!

2009-12-03 @ 10:10:01
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Magda

Snygg design på bloggen!

Gillade snöflingorna.. men idag verkar dom vara borta!?



Jag tror nog att sömngrejjen går i släkten... Man kan då alltid hoppas i varje fall =)



Fin-magen.. njut även om det kan vara tungt och jobbigt med andningen o så där.. för ibland kan man sakna sparkarna i magen trots att man får hålla bebisen i famnen =) Det är en speciell känsla!

2009-12-03 @ 10:34:07
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-12-04 @ 15:12:47
Postat av: madde

Men så fin bloggen har blivit måste jag säga!! =) och bullarna såg hur goda som helst ut!!

Kraam på dig

2009-12-04 @ 15:14:29
Postat av: Idalina

Varje gång (varje dag) som jag går in på din blogg och kikar (i hopp om att få läsa ett nytt inlägg) så blir jag alldeles nervös i magen. Å hjälp så snabbt "emmas baby" tickar ner på dagarna...



Men var inte orolig- vet du en sak, du är skapt för att klara av att föda!

2009-12-14 @ 18:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0