Helg = Jobb

Nu är de helg igen så självklart är det då dags att börja jobba. Är sjukt less på att nästan bara jobba på helgen. Igår började tankarna gå om att söka nått annat jobb. Vet inte hur jag ska göra för jag trivs så bra där jag är men känns som de börjar ta mig lite för givet nu. Men får se hur mycke jobb de blir i december.. fortsätter de vara så här lite är det nog dags att då vidare.

Så här mitt i natten har jag börjat testa lite spårning med hunden... har krypit på golvet och med godis. Hon var ganska duktig på att hitta dem =). Till veckan blir de nog att vara lite mer seriös och köra lite blodspår. 
 
Nä nu ska jag försöka somna.. måste vända på dygnet lite jobbar dag på Söndag.
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0