Bilder till syster


Här kommer lite bilder på den nya barnvagnen






Idag har jag varit på en till mamma träff på röda lyktan, trevligt som vanligt.
Efter en massa fika och surr så gick vi en snabbis på stan.
Jag hittade paket med bodys på hm och nått som ska hjälpa mot halsbränna på hälsokost butiken.


Köpte ett tjejpaket och ett killpaket så nu är bara frågan vilka som
kommer att bli använda, själv har jag ingen aning det växlar från dag till dag
Just idag tror jag nog att de blir en tjej =)



Sist men inte minst kommer en bild på magen
V.33 nu =)

Kommentarer
Postat av: marran

oj vad kul med ett till kusinbarn. hoppas allt är bra. Vilken fin vagn. jag tror det blir en tjej. kan man satsa någonstans och vad är oddsen!! :) oj vad ert hus ser mysigt ut, måste ta mig i kragen och komma förbi någon gång.

2009-12-02 @ 09:36:30
Postat av: Idalina

Finally!!!

Å så söt du är Emma, verkligen!!

Vagnen är riktigt snygg, ni kan vara stolta ;-)

Julgran redan?! Det var väl i det tidigaste laget. Fast å andra sidan är det lika bra att köra på när ilet är uppe, eller hur!



Marran, skäms på dig, har du inte varit dit än! Coolare hus finns nog inte :-)



Kram på er alla tre, Emma Dennis och babyn!

2009-12-02 @ 16:02:23
URL: http://idalinasminnen.blogspot.com
Postat av: Idalina

En till sak Emma:

det är något visst med gravidas ansikten- de liksom strålar, och det gör ditt ansikte sannerligen :-) Man vill bara nypa i dina söta små äppelkinder!

2009-12-02 @ 16:05:42
URL: http://idalinasminnen.blogspot.com
Postat av: mamma

Kul Emma att du lagt ut en bild på vagnen även om det dröjde så jag hann komma och se den.

Vilken fin tröja du har nu kom ju magen verkligen till sin rätt, man kan riktigt se hur gulligt det är därinne.Det känns faktiskt lite speciellt när lillan skall ha barn, kanske är jag inte purung längre eller.... Kramar från mamma.

2009-12-02 @ 18:36:18
Postat av: Cissi

Åh, vad du är fin! =) Rött är def. din färg med mys-magen =)



Och vagnen är ju klockers! Bra val!



Vilket bra paket med bodys, HM sa du? Vad kostar dom? Nä, jag får inte köpa nått mer till bebisen, mamma har gett köpförbud inför babyshowern och julafton!=)



Syns imorrn på fika-mamma-träffen! =)



Kraaaaaam!

2009-12-02 @ 19:08:57
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0