Ingen dator och inget internet =(

Har inte blivit att skriva så mycke nu, har haft fullt upp med mycke jobb och mycke flytta. Sen så har vi inte hunnit få nått internet till det nya huset.. kommer förhoppningsvis nästa vecka. Sen så har ju Dennis sett till att få min bärbara dator stulen så jag kan inte ha med mig datorn på jobbet heller. Har fått låna dator av en jobbarkompis nu =)
Jobbar natt nu, sju nätter i rad.. ganska jobbigt men de går snart är de bara fyra kvar!
Nu ska jag fortsätta se film
hej då

Kommentarer
Postat av: John

Tjenare Bruden, kul med nytt hus. men jag undrar varför köper ni inte hus istället? Hoppas ni syns någon dag nu i helgen

2009-03-06 @ 20:20:25
URL: http://lidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0