Duktig dag

Idag har vart en riktigt bra dag har fått massor gjort. Började med att vi äntligen fick tvättmaskinen att fungera efter att jag och Dennis lekt mekaniker med den. Har lärt mig massor om hur en tvättmaskin fungerar =)
Sen blev det att torka fönster, han torka några innan jag insåg att man kunde ta bort spröjsen så de var ju lite tidsbesparande.

En ruta i taget, det tog lite tid ;)


Mamma tittade förbi en snabbis och vi försökte hitta ett sätt att tvätta ett fönster som var trasigt och inte gick att öppna men det verkade omöjligt. Nästa projekt blev att rensa och städa skafferiet så nu är det fint där.

Nu är det jobb som gäller om två timmar. Det är mitt sista pass på vicket jag har haft länge nu.. så nu blir det att springvicka igen till man ska vara mamma ledig. Tur att det bara är drygt 1,5 månad kvar för man har blivit lite bortskämd med att gå på schema så det känns jobbigt att börja springvicka igen.

Har fått mig en ny kamera så nu är de väl dags att börja lägga ut lite bilder.




Nu är skötbordet ihopskruvat, så nu saknas bara nått skönt att ligga på
och kanske nått skynke som täcker de undre hyllorna men de har jag inte bestämt
om jag ska ha än.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad fint skötbordet blev! =)



Kram på dig!

2009-09-30 @ 17:01:24
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Magda

Vöre sööt som helst.. den där lilla ugglan!

2009-09-30 @ 23:14:51
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj oj vilka hustomtar ni blivit då =)

Hörru, köpte du en plommon matta i lule? Eller ska jag hinna före? :-P

2009-10-02 @ 11:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0