Härliga semester

Så kom äntligen veckan man väntat på.. jag och Dennis hade bestämt oss för att vara lediga en vecka i sommar och fara på en lång husvagnssemester till Uppsala och Linköping. Men jag har varit så sjuk så i söndags kände vi att vi inte ville fara så lång just nu utan vi skulle avvakta och bara fara en liten bit först.. Vi drog med oss Johan och Emmeli till Blankselet och skulle sova där en natt.. Men första kvällen blev inte så lyckad, de började med att Nova (Emmelis hund) såg konstig ut i ögat.. när vi kollade närmare såg de jätte äckligt ut. man såg inte hennes öga utan bara nått vitt.. efter samtal med veterinär så fick vi veta att de troligen var ett insekts bett och att vi inte behövde komma in. Sen på kvällen fick både jag och Dennis ont i örat så de slutatde med att vi låg vakna under natten med öroninflamation båda två.

Dagen efter kände vi oss lite knäckta men bestämde oss för att stanna en natt till eftersom första dagen blivit så misslyckad. Dagen började med att Selma rullade sig i nå skit och luktade riktigt illa. Dennis föräldrar kom förbi med lite schampo så hon fick sig några bad, Sen hade vi trevligt under dagen, efter middagen föreslog jag en powernap som slutatde med att vi somnade för natten runt 21 -tiden. Så när vi vaknade idag så kände vi oss fortfarande inte mättade på campinglivet så vi bestämde oss för att fara hem packa om och dra vidare till haparanda i två dagar. När jag kom till Hemmingsmark märkte jag att jag hade fått UVI så de blev en resa till akuten istället.. bad läkaren sjukskriva mig i två dagar eftersom jag fortfarande är förkyld och matt. Blev ett härligt långt sjukintyg förkyld, hosta, ont i halsen, öroninflamation och urinvägsinfektion =).
Läkaren klämde lite på magen också och allt verkade bra
längar till ultraljudet!! två veckor kvar.

Nu hoppas jag på att bli lite piggare så jag får ha nå semester i sommar =)



Kommentarer
Postat av: Cissi

Krya på dig!!! Kraaam!

2009-08-05 @ 07:17:40
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: emmeli

haha sen fick jag ju ögoninflamation också =)

2009-08-22 @ 12:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0