Spackla

Idag ska jag spackla för första gången i mitt liv. Hoppas att det går bra, vi ska tapetsera väggen bakom tv:n
mamma kommer hit på Onsdag och hjälper mig. Nu känns de lite synd att man har en stor ful tv, men finns mycket vi behöver köpa före man kan unna sig en ny tv.

Våran kamera har äntligen dykt upp den var visst i husvagnen, så fort jag har hämtat den blir de lite bilder.

Nu ska jag göra mig redo för att fara och handla spackel

Anna: Mattan blev faktiskt riktigt bra, kul med lite färg, får ta bilder på det också sen.

Ha de fint
kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jodu, den växer den med, men jag kanske kommer att lyckas hålla den hyfsad fin, annars får rolle laga till den sen =)



Kraaam på dig!

2009-08-31 @ 15:47:06
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0