Ikea

Idag har jag vart med en jobbarkompis på ikea hela dagen. Det blev endel shoppande, köpte en massa småtjaffs ljus batterier och sånt, sen hittade jag några billiga barstolar som jag ska fixa upp. Har testat betsa en ikväll och det verkar bli riktigt bra sen ska jag fara in till åhléns imorgon och se om jag hittar något snyggt tyg. Planen är att jag ska betsa köksbordet och barstolarna i samma färg sen ska jag bunta barstolarna och sy dynor till kökstolarna i samma tyg, tror det kommer blir super bra. ska lägga ut en bild på barstolen då den är klar. Känner dock att jag nästan tagit på mig lite väl mycke jobb, har inte ens slipat en stol klart än. Men det stora problemet är att jag inte kan vara i garaget just nu så jag kan inte riktigt komma igång. Ska prata me grannen och se om det löser sig.

När jag kom hem så såg jag och Dennis the notebook oj va jag grät! vilken vacker film var helt stum efteråt!

Imorgon ska jag försöka ta mig upp i tid för att köra Dennis till jobbet, måste ha en bil under dagen så jag tar mig till stan.

Ha en bra kväll
kram


Kommentarer
Postat av: emmeli

åååå vars hittade du barstolarna? vad köpte du på ikea? bilder!









2009-02-11 @ 09:05:09
Postat av: emmeli

åååå vars hittade du barstolarna? vad köpte du på ikea? bilder!









2009-02-11 @ 09:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0