Skotta är jobbigt!

Idag har jag vart på stan med Tina en sväng, hittade ett tyg att bunta stolarna med.. billigt och bra =) Har testat med en barstol och de verkar bli bra. Sen skulle jag hämta Dennis i Hortlax, satt utanför skolan och väntade 10 min men ingen Dennis, hade lämnat in min mobil på rep under dagen så jag kunde inte ringa honom. Sen gick jag in och frågade vart han var, alla sökte men han fanns ingenstans så jag började köra hem och stax innan jag var hemma såg jag honom gå på vägen lagomt sur =). Sen for vi iväg till nyhuset och skottade lite de var jätte jobbigt!!!. Emmeli och Johan var förbi och kikade hur de såg ut. Just nu sitter jag på jobbet och gör inte så mycke, jobbar resten av natten.
Ha de!


Kommentarer
Postat av: Tina

Yeaahy!:)

2009-02-12 @ 00:50:04
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0