spagetti och familj!

Hej idag har jag äntligen lyckats stiga upp i hyfsad tid. Syrran ringde och så att hon ville hälsa på så då var det bara att pallra sig upp. De ville ha lite mat så jag gjorde spagetti och köttfärsås, Mamma kom också förbi och åt hon hade precis slutat jobbet. Nu väntar jag på att Emmeli ska komma så ska vi fara på jakt efter hockeyhjälm till henne och johan. Vi har bestämt oss för att börja åka skrillor igen =). Ska kanske möta upp Dennis på stan och spana efter nå skridskor till honom, har fått nys om att det är rea nu!. Sen ikväll är det jobb som gäller och imorgon händer något hämskt............ jag missar melodifestivalen!!!!!... Syster yster fyller 30 så hon ska ha tjejkväll imorgon. Ska bli jätte roligt men jag hoppas att de finns någon mer fanatiker där som vill se M-festivalen. Nu ska jag försöka ta mig ur mjukisbrallorna och göra mig redo för stan bye


Kommentarer
Postat av: emmeli

just fan den är imorgon =) jag hinner se den!

2009-02-06 @ 17:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0