Barnvagn

Var i Luleå och kollade lite i tisdags, hade i stort sett bestämt mig för den barnvagn vi skulle ha innan vi for dit skulle bara kolla så den fick plats i bilen. När jag säger till expediten att den vill jag ha så säger hon, - tyvärr sista dagen att beställa den vagnen var i fredags nu är de 2010 års modell som gäller och dem kan vi inte leverera förens tidigast i januri.
Blev så besviken kändes så skönt att äntligen ha bestämt sig. Kollade på de nya modellerna men där fanns ingen av färgerna jag ville ha kvar och så kunde hon inte garandera att de var exakt samma storlek, så man vill ju inte chansa och beställa så får den inte plats i bilen.
Men så sa hon att vi kunde få köpa vagnen de hade i butiken. Perfekt tyckte jag men då var problemet att hårdliften de hade inte var samma färg som vagnen. Så vi bestämde att hon skulle ringa och kolla om den fanns kvar på lagret. Dagen efter ringde hon och sa att en fanns. Så tjohoo vi fick den vagn vi ville ha =)

Det blev en teutonia prestige bild kommer då vi har fått hem den.

Var föresten på första gravidträffen igår, var jätte mysigt vi ska träffas igen nästa vecka. Piteå-tidnigen var också där och frågade oss om vad vi tyckte om att de ställde in massa saker bla gravidträffarna pga svininlfluensan.
Får väl se om man är med i PT idag. Jag hade verkligen tur att Ida drog ihop en egen träff för de hade vart jätte tråkigt att missa chansen att träffa andra gravidisar.


Senare på kvällen så var det en föräldrakurs
Den var ganska bra, kanske inget som var direkt nytt men en hel del saker som man behövde bli påmind om.

Inget speciellt planerat i veckan, verkar vara dåligt med jobb denna månad. Nu är det inte så många dagar kvar att jobba så jag hoppas verkligen att jag får lite jobb nu, pengarna behövs!.

kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Missa jag nå då jag for hem? Kände att jag skulle ha käkat innan, vart alldeles yr och snurrig..



Himla kul att ni fick köpa vagnen där ialla fall, grymt tur!! =)



Kram kram!

2009-11-05 @ 14:08:57
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Klockers! =) Kram! =)

2009-11-05 @ 14:26:39
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jo, jag brukar också sätta på musik, då blir allt så mkt roligare! =)Idag blev det Michael Jackson till min städning, grymt skoj! =)

2009-11-09 @ 14:05:41
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Idalina

Grattis till ett grymt bra barnvagns-märke! Jag glädjs med er!!



Kommer det någon bild på din mage snart då?!

Är så nyfiken...

Stor kram

2009-11-17 @ 11:37:41
URL: http://idalinasminnen.blogspot.com
Postat av: Idalina

Tala om väntans tider! Jag väntar och väntar på bilder- när kommer dem?! Läste att mamma fått se vagnen, jag vill också titta!!!

Hoppas du och äbisen mår bra!

Kram igen

2009-12-01 @ 11:12:56
URL: http://idalinasminnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0