...

Idag är vi båda lediga så planen var att vi skulle storstäda. Får se hur det blir med den saken =)
Håller på att göra om lite i köket har hängt upp en expedit hylla som jag köpte på ikea och de blev jätte bra men nu känner jag att jag vill en en till så det kanske blir att fara till luleå idag och köpa en på blocket.
Kanske tar och beställer barnvagn också om vi far till Luleå för jag tycker det verkar vara mycke bättre på barnenshus där än i Piteå.

13.30 Idag är det barnmorskan som gäller, alltid kul att gå dit men idag är det massa blodprov som gäller så jag är lite nervös. Hatar verkligen sprutor men det börjar gå bättre och bättre. Att vara gravid är ganska bra terapi om man är spruträdd =). Nu är det verkligen inte länge kvar tills våran lilla baby kommer! Längar massor men börjar bli lite nervös också, inte så mycket för själva förlossningen men mer av tanken att vi ska ta hand om en liten människa, vilket enormt ansvar, otroligt häftig känsla nu när man börjar förstå att man faktiskt ska bli mamma.

Nu är det duschen som gäller sen bm
bye


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja..helt sjukt...



Och barnens hus i Luleå är mkt billigare än Pite..och trevligare! =)



Tack än en gång för att du körde hem oss! =)



Kraaam!

2009-10-29 @ 16:14:15
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha, det är fasen gott! =)

2009-10-29 @ 16:34:28
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0