Fredag

Gårdagen blev supermysig, först åt vi på Golden Dragon de var riktigt gott. Sen stressade vi vidare till bion. Vi alla tyckte att filmen var bra och mysig. Sonja var nog mest nöjd, hon sa de var en film  precis i hennes smak.

Idag är de spöregn hunden vill verkligen inte gå ut, hon gick ut på bron men vände direkt. Hoppas de lugnar ned sig snart.

Har försökt få några fina efter bilder på tapeten men färgerna blir helt fel så jag har bestämt att ni helt enkelt får komma hit och hälsa på istället om ni vill se. =)

Nu ska jag gräva lite i kylen och se om jag hittar någon lunch

Hej då

Kommentarer
Postat av: Magda

Men heeeij =)

Nu har jag oxå hittat hit!

Va kul med en bebis!! Man får gratulera..

Historien om vårat ovetande ang din graviditet sist vi träffades, förstår jag att du redan hört =).. Vi fattade ju ingenting.. men det känns som att det är jättesnart, men så blir det ju när man inte "hänger" med från början.. halva tiden har ju redan gått!



Mår du bra då? Har du nån gissning på vilket kön det blir?

KRam från "dubbelkussen"

2009-09-05 @ 02:28:02
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Idalina

Hej systeryster!!!!!

Tack för att du kommit igång och skriva :-)

Tack speciellt för bilden på mamma...



Vi mår bra. Väntar fortfarande på att få en egen lägenhet.Kämpar med att lära mig vilken mat som går att äta i affären... Allt är smutsigt, klibigt och kaotiskt här men människorna är extremt fina!

Lots of love

2009-09-07 @ 19:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0