Nu är de klart =)

Idag har mamma vart här och tapetserat och jag är supernöjd med resultatet =)


En bild då Dennis spacklar får fungera som "före" bild



Bevis på att jag också har spacklat =)
vi fick godkännt av mamma så de var ju skönt! =)



Här är mamma i full gång.. nästan klart, tack så jätte mycket för hjälpen.


Bilder på det helt färdiga resultatet kommer om en liten stund, Dennis ska bara få flytta en lampa först.





Idag har jag äntligen kommit till v 20 halva tiden har gått!!
så nu kan man börja nedräkningen

Ditt barn är 14-16cm långt från huvud till stjärt och väger ca 350g. Barnet är fortfarande mycket litet men växer snabbt och är nu halvvägs. Nu följer en kritisk fas i utvecklingen av sinnesorganen - hörsel, syn, känsel, smak och lukt. Äntligen kan barnet höra och känna igen din röst. De olika sinnesorganens nervceller utvecklas nu i sina specifika delar av hjärnan. Nybildande av nervceller har trappats ned något, och koncentreras istället till utveckling av komplicerade förbindelser mellan nervceller som krävs för funktioner som minne och tänkande. Bär du på en flicka finns det redan omkring två miljoner ägganlag i äggstockarna. Barnet kan nu njuta av att sträcka ordentligt på armar och ben, eftersom nervsystem och muskler har utvecklats tillräckligt för att det ska vara möjligt.

På måndag är det besök hos barnmorskan, eftersom det har vart semestertider har jag fortfarande inte träffat den barnmorska jag ska ha än utan har fått vara hos två andra i sommar. Så de ska bli spännade att se vem de är, om det är någon man trivs med.

Nu ska vi fortsätta plockandet

kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hörru, vad fint det blev med tapeterna.



Å du, vad roligt att ni ska få en liten baby. När vi täffades på PDOL hade inte skvallret nått någon av Johanssons, borde ha fattat nåt när du trodde att Magda tagit "ditt" flicknamn och du sa att du skulle ta det ändå...tror du att vi kände oss dumma när vi inte gratulerade..eh jå å inte lite heller..

Hoppas att ni mår bra, du Dennis och lilla pyret.

ha det gott.

2009-09-02 @ 22:58:29
Postat av: Emma

Hej Lotta, va kul att du har hittat hit. Haha ja de är då absolut inget ni ska känna er dumma för, inget jag tänkte på och dessutom kunde ju jag ha sagt nått.

Ha de fint kram

2009-09-03 @ 10:01:03
Postat av: Cissi

Vad kul!! Jag har också min veckas läsning, det är så roligt, läser varje söndag inför måndag och det är lika spännande varje gång! =)



Spännande att se resultatet på väggen! Var fan längesen vi var hos er, börjar vara dags! :P



Kraaam!

2009-09-03 @ 16:49:44
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Anna

SNYGGT! =)

2009-09-03 @ 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0