1 månad gammal

Oj vad det går fort, igår var det en månad sedan vi fick träffa lille Billy för första gången.
Allt går superbra, lyckligare har jag aldrig varit =)  han är väldigt snäll och nöjd och det bästa av allt är att han sover bra på nätterna.



Växer gör han också han har gått upp drygt ett kilo sen vi kom hem.






Har lite problem idag vi har inget vatten! Ingen aning vad som har hänt men jag hoppas Dennis kan fixa det då han kommer hem. Tur vi kör med våtservetter annars hade de blivit tufft med blöjbyten.


Nu vaknade Billy så nu hinner jag inte skriva mer.

Ps. Han kommer att vara i pitetidningen på fredag.






Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, då måste jag köpa PT!! :)



Han har ju nästan blivit stooor :) Och det syns verkligen på bilderna att han har dina ögon!!



Syns imorrn, kraaaam :)

2010-02-22 @ 14:28:37
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Idalina

Så söt han är!!!

På bild 1 och 3 är Billy väldigt lik dig från dina ett-årskort!

Skönt att höra att allt går bra, och att du aldrig varit lyckligare!!!

Ser verkligen fram emot att få träffa er snart...

Vill så gärna få mysa lite med lillen :-) OM du släpper ifrån dig honom för en minut eller så ;-)

2010-02-22 @ 19:00:53
Postat av: Cissi

Önskar jag kunde hämta dig, men våran bil är fortfarande på verkstan..suck..alla dessa skit-bilar ;)Hoppas du kan ta dig!!

2010-02-22 @ 20:02:29
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Anna och Johannes

Så där ja, äntligen lite billy bilder =)

Nu vill jag komma och nypa han i kinderna.

Vad gör ni på fredag? Eller söndag?

Vi vill ses!!!



Gosa lite med Billy från oss och så höres vi. Du kan väl surra med Dennis om helgen och höra av dig.

Idag blir det av, husvisning i Jävre. Jiihooo =) Nu är det bara att ni kommer efter.

Kram

2010-02-24 @ 08:39:39
Postat av: Sara

Fina bilder :D

2010-02-24 @ 09:17:28
URL: http://saransara.blogg.se/
Postat av: sandra

kom med låtförslag!

behöver göra ett musikarbete men kommer inte på någon bra låt, hjälp mig gärna :)

kommentera en/flera låt/låtar i bloggen!

tack på förhand!

2010-02-24 @ 09:17:49
URL: http://justlivingourlifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0