Billy och hans polare =)

Igår hade vi mammaträff hemma hos Cissi, alltid lika roligt =).
Här kommer lite bilder
'

Neo Billy och Herman, Alla ute med tungan samtidigt =)


Billy är lycklig då han får vara med sina kompisar =)


De går verkligen fort Neo är bara 19 dagar äldre än Billy och ändå ser han så mycket större ut, Herman är född i början av December så han är äldst av dem.








Vattnet har då kommit tillbaka men nu har vi tappat ström i en liten del av huset. Har testat byta alla säkringar men det kommer inte tillbaka, väldigt mysko! Dennis och Magnus sprang omkring och sökte om vi hade några gömda säkringar någonstans men inte det. Diskmaskinen är utan ström så jag hoppas verkligen det fixar sig idag för jag är inte alls sugen på att börja handdiska!.

Nu ska jag försöka hinna dammsuga innan lillen vaknar igen.
Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, helt underbart söta :)



Skönt med vattnet men fan vad konstigt med strömmen..hoppas ni hittar felet!



Kram på er :)

2010-02-24 @ 13:09:39
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Idalina

Jag vill se mer bilder, mer mer mer!

2010-02-24 @ 16:27:18
Postat av: Anna Samuelsson

Vilka härliga bilder! Synd att jag inte kunde komma! Har du sett min inbjudan till bebisträff hos mig nästa vecka? De vore jättekul om du kunde komma!

2010-02-25 @ 09:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0